søndag den 15. juni 2014

Giveaway

Som lovet sidste weekend kommer der nu en lille konkurrence
Skal vi ikke starte med præmien først og så tage reglerne bagefter.. det er jo altid mest spændende hvad det er man kan vinde synes jeg, så her kommer det:

Du kan vinde en af mine gude-puder! 

Hvordan kan du så vinde en af mine designer puder?

Hvis du vil vinde en af puderne, som du kan læse mere om her og her, skal du gøre følgende :
  1. Gå ind på den facebook gruppe jeg har oprettet som hedder MythByChhan.
  2. Bliv medlem af gruppen.
  3. Stem i ALLE 3 afstemninger som er "Hvilken gude-pude du best kan lide af de fire jeg allerede har lavet", "Hvilken figur fra nordisk mytologi du synes jeg skal i gang med at tegne som det næste" og "hvilken størrelse/pris på puderne du synes ville være best"

Som tak fordi i har været så hjælpsomme vil der blive trækket lod mellem dem der har været inde og  stemme i alle 3 afstemninger og som er blevet medlem af min gruppe MythByChhan, der også kommer til at være navnet på min Etsy shop så der kan godt komme til ar ske andre sjove ting i denne gruppe fremover. Præmien vil selvfølgelig komme til at være den gude-pude vedkommende har stemt på som favorit.
Afstemningen slutter når gruppen MythByChhan er kommet op på 500 medlemmer og alle medlemmer har stemt, så i må meget gerne invitere andre ind i gruppen, dele den og fortælle videre til jeres venner om den, så det kan blive en rigtig flot afstemning.  
Så held og lykke til alle der deltager og på forhånd tak for din opbakning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar