mandag den 2. juni 2014

Etsy shop

  Nu åbner jeg snart min shop på Etsy

 https://www.etsy.com/people/charlottehansen2?ref=pr_profile

På min Etsy shop vil man kunne komme til at købe mine malerier, originale tegninger men også få mulighed for at downloade mine illustrationer som kravlenisser, juletræer og meget andet direkte fra siden og så printe dem ud på din egen printer, så du kan gå i gang med b.l.a at klippe kravlenisser ud inden for få sekunder.
 Men det første der vil komme ind på min Etsy shop vil være mine gude-pude-dukker som jeg har designet og tegnet, med inspiration fra den nordiske mytologi og derefter har fået dem trykt på stof i Tyskland.
Sådan kommer de til at se ud inde i min Etsy shop:

 
RAN
NJORD
FREJA
 FREJ

Hvis du vil se design og produktions processen skal du følge med her, for den historie kommer senere i denne uge. Plus der vil komme en konkurrence/afstemning hvor du kan være med til at bestemme og måske oven i købet vinde noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar