fredag den 16. december 2011

Jeg er en vinder!

Uuuuh så vandt jeg også noget for en gang skyld :D
Og sikke en god gevinst!
Jeg vandt de her to kreative e-bøger


E-bøgerne er smukt illustreret og skrevet af  Tina Dalbøge som har den flotte og inspirerende blog Tine Dalbøges Kreative Påfund

Du kan købe bøgerne HER

Og husk nu er det snart sidste chance for at være med i min Advents Give Away! Sidste vinder bliver trukket på søndag. 
Du kan se hvad de andre vandt her :

Jeg vil skynde mig at lave et lille smug kig til jer til imorgen så i kan prøve at gætte hvad der er i adventspakken på søndag..... men indtil videre vil jeg bare slutte af med et lille vers fra min yndlings julesang..... ;) blink blink

Højt fra træets grønne top
kravler jule trolden,
spillemand, spil lystigt op,
nu begynder dansen.
Læg nu smukt din hånd i min,
giv lidt mad til fugle og kanin!
Først skal træet vises,
siden skal der grines.

Eller hvordan var det nu det var....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar