onsdag den 24. august 2011

Ugle unger

Så er der fløjet små ugle unger fra reden og hen i min butik

For et stykke tid siden skrev jeg at jeg prøvede på at tage billeder af mine ugler i vores flotte syrentræ... men det blæste hele tiden så uglerne fløj for meget rundt til jeg kunne tage nogle ordenlige billeder af dem - se indlæget HER
Så jeg opgav det den dag og ville så prøve igen en anden dag med at tage billeder, når jeg havde mere held med vejret.
Men jeg har ikke rigtig haft så meget held med vejret så har droppet den ide og taget de sidste billeder inden for, så selv om billederne uden for i syrenen er flotte så synes jeg også dem indenfor i min troldgrene er blevet helt fine og i hvert fald mindre besværlige ind uden for ;)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Sikke en dejlig blog du har! Dine trolde er skønne! Tak for dit besøg på min blog, jeg følger også dig nu!

    Marianne

    SvarSlet
  2. Mange tak Marianne :)
    Synes dine blogs er spændende, er os selv helt vild med trolde og alfer :D

    SvarSlet